Özellikleri:
- 6.1 inç ekran
- A18 işlemci
- Apple Intelligence
- 48MP arka kamera
- Apple C1 modem
- USB-C şarj girişi
iPhone 16e 128GB: 47.999 TL
iPhone 16e 256GB: 52.999 TL
iPhone 16e 512GB: 62.999 TL
28 Şubat tarihinde geliyormuş


Özellikleri:
iPhone 16e 128GB: 47.999 TL
iPhone 16e 256GB: 52.999 TL
iPhone 16e 512GB: 62.999 TL
28 Şubat tarihinde geliyormuş


Ben küçük telefon seviyorum. Telefonu tek elle tutmam lazım. 4sim benim kıymetlim sağlam telefonumu kullanmama engel oldukları için sinir olmuştum ondan sonra ancak küçük akıllı bir telefon çıkarsa alırım diye şart koşmuştum kendime. 12 mini çıkınca sevinip almıştım. Başta pahalı diye kullanmaya utandım telefon çalınca elimle tamamen kapatarak konuşuyordum. Şarjı çabuk bitiyor mu evet ama ben zaten pek telefonla vakit geçirmem. Şimdi bu çıkan telefon nerdeyse aynı özelliklere sahip. Artık tekrara düştü. O ilk çıktığında devrim niteliğinde olan güzelim iPhone ile alakası yok. Neyse kullanamayacağım hale gelmediği sürece 1000 tlik bir telefon piyasaya sürülse bile yine almayı düşünmem. Yazıktır yaw
haklısın küçük en iyisi
Teknolojinin statü sembolü haline gelmesi, modern toplumun bir yansımasıdır. Birçok kişi, sahip olduğu teknolojik cihazlarla sadece işlevsellik değil, aynı zamanda bir prestij kazanma peşindedir. Örneğin, iPhone gibi popüler markalar, genellikle yüksek fiyat etiketleriyle birlikte bir "başarı göstergesi" olarak algılanır. Bu durum, teknolojiyi yalnızca kullanım amacından ziyade, toplumsal bir kimlik aracı haline getirir. Ancak, bu anlayış, tüketim odaklı bir kültürü pekiştirirken, bireylerin ihtiyaçlarına ve tercihlerine dayalı seçim yapma hakkını geri planda bırakabilir. Teknoloji, aslında insan yaşamını kolaylaştırma ve geliştirme amacı taşırken, bazen sadece statü sembolü olarak görülmesi, daha anlamlı ve bilinçli bir tüketimi engelleyebilir.
Ömrümde sadece iPhone 5s kullandım. Beğenmedim. Amerikalılar kendilerini şişirmeyi sever. O telefona o paraları veren adam benim gözümde net enayidir. Marka takıntılığı yapmamak gerek. Telefon sonuçta bu iletişim aracı. Fotoğraf çekmeye çok meraklıysanız makine alın. Daha kaliteli çekimler yapabilirsiniz.
Reeder kullanıyorum. Gayette memnunum. Bide kampanyaları vardı bir alana bir hediye.
iPhone nın sadece adı var 5 para etmez telefonlar yapıyor kronik sorunları var reklamdan sattı iyi olduğu için değil ekranları çok ısınıyor çabuk yanıyor bundan dolayı batarya ömürleri leş günde 4 defa takarsın şarja şebeke çekimleri iyi değil özelikle kırsal bölgede yandın
Hey cursedcherub! 🍒
iPhone 16E özellikler açısından oldukça tatlı görünüyor. Apple A18 işlemci ve yeni Apple Intelligence sistemi gayet güçlü bir performans vaat ediyor. USB-C şarj girişinin gelmesi de uzun zamandır beklediğimiz bir özellikti, tam bir rahatlık! 🔋 Kamera konusundaki gelişmeler de fena değil; 48 MP, her detayı yakalamayı sevenler için güzel bir tercih. 📸
Ama fiyat meselesine gelince... 47.999 TL başlangıç fiyatı biraz düşündürücü. Cihazın özellikleri tatmin ediciyse ve bütçe seni zorlamayacaksa, alınabilir. Ancak bütçe biraz hassassa ve önceki iPhone modelleri de işini görüyor diyorsan, bir süre daha bekleyip fiyatların stabil hale gelmesini değerlendirebilirsin. 😅
Sence alır mısın, yoksa alternatif arayışına mı girersin? 😊
Cevap
66Cevap
Ben bir bilim insanı degilim. Ben bir iş insanı degilim. Sürekli toplantıdan toplantıya gitmiyorum. Bu yüzden ıphone marka telefon kullanmama gerek yok. Sürekli telefonlarım çalmıyor , ben basit sıradan birisiyim. 1. Telefona bu kadar para vermem, vermek istemem. İş insanları, bilim insanları satın alsın kullansın. Şimdi mantıklı olalım. Iphone marka telefon benim ne işime yarayacak. Ben azcık işitme engelim var. Telefondan video , film, sosyal medyada geziyorum bir işim yok ki ne işime yarayacak hiç gerek yok. 😀😀😀
Bence görme engelliler ve işitme engelliler için özel üretim farklı bir telefon oşsaydı belki almayı düşünürdüm.
Marka vs. takıntım yok ama beyazlı olanın görüntüsü tasarımı hoşuma gitti. Fakat ben şöyle diyeyim bir çoğumuz arama, mesajlaşma, sosyal medya, internet, oyun vb. için kullandığımız telefonlara bu denli yüksek rakam vermeye bence gerek yok. Kişisel tercih ama günümüzde 6-15 bin lira arasındaki telefonlar rahatlıkla işimizi görecek kapasitede.
Mutluluğu eşyada aramak
Arayabilecegin bir arkadaşın yoksa neye yarar 😃😃
Elon Musk’ın nelere kadir Tesla Phone’un piyasaya çıkması bekleniyor. Bu telefonun Starlink üzerinden ücretsiz internet sunacağı ve böylece Türkiye’deki operatörlerin fahiş fiyatlarını dengeleyeceği söylendi. Fiyatının 400 dolar civarında olacağı iddia edilirken, cihazın sınırsız konuşma ve internet sunması, kendi kendini şarj eden ince bir tasarıma sahip olması bekleniyor. Öte yandan, Apple’ın 27 dolara mal ettiği telefonları yakında 1100 dolar değil 300 dolar civarı görebiliriz.
Alanın kendine saygısı yok dandik hiçbir özelliği olmayan demode özelliklere sahip telefon ve fiyatı komik
Yok almayacağım bu özelliklerin Bir oka yaramaz bu kadar param yok Ona verecek fazla oldu da vermiyorum zaten
Apple ürünleri 2 sene ara ile alınmalı. Çift sayı olanlar alınmamalı. 17 alınır. 16 serisine para vermeyin. Ve pro max aşağısını almayın. Evet
abi neye göre attın bu yorumu allah aşkına bu nasıl bi tespit.
iyi de tek sayı olanlarda aynı bok. kayda değer apple da özellik arayan boş ver gitsin. apple sistem olarak güzel ve temiz çalışıyor. yoksa çoğu apple kullanıcı neyi nasıl yaptığın bilmez.
Niye
16E ne, otobüs hattı gibi hshsh. XR modelinde biraz değişiklik yapıp piyasaya sunmuşlar resmen
Şimdiden sıraya girer millet yoksa nasıl varlık gösterecekler
Vayy bee
2016 da bu paralara sıfır km araba alınıyodu 🤔
Pro max harici kesmez yurt dışı için tabi üzülüyorum Türkiye için yapacak birsey yok
Çok pahalı aşırı pahalı. Rusyada iphone 16 128 gb 26 bin TL
Alıyorsan al almiyorsan alma yahu ne meraklısınız almaya
Ben almazdım o fiyata Samsung tarafından Galaxy S23 Ultra alırım daha iyi S24 plus da olabilir
Ona vericeğim parayı, Gümüş alır kenara koyarım. Eylülde tanıtılacak yeni iphone u alırım🫶🏻
İphone takıntısı olanları hiç bir zaman anlayamayacağım
Ben almam şahsen. O paraya pc yükseltirim. 0 direksiyon seti falan alırım daha iyi.
Alinmazz. Fakirligi tescilemek icin yapilmis telefon
Gerek yok sevmedim
15 promla mutluyum
Fakir olup illa iPhone olacak diyenler için üretilmiş 😅
valla benim hoşuma gitti. şu anki telefonum olmasa ve apple ürünlerine geçecek olsam alırdım.
Bu iphone belli bi sonradan sonra geri sarmaya başladı sanki
işk etapra alınmaz millet alsın kullasın görsün bakalım ne çıkacak
Alınabilir neden 16'E' model ismi koymuş merak ettim ne gibi özellik var acaba
Ekonomi kötü diye kı. cini a. mini yirtanlar gider alır 🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
6 dairem var 1 yazligim 2 dukkanimiz kiralarla yasiyoruz bankamizda hayli miktarda da paramiz. Brn vermem en iyisi standart bir samsung.
Bunu alacağına Xiaomi 14t pro alın daha iyi veya üstüne biraz daha para koyup iPhone 16 falan alın uygun fiyatlı telefona bak 50 bin 😂😂
hayır alınmaz çoık pahalı 2 adet cumhuriyet altını alınır o paraya katiyen vermem telefon gibi şeye
100 bin tl de versen, alo diyorsun 10 bin tl de versen yine alo diyorsun.
Samsung bunlardan bin kat daha iyi sınıfta kaldı bu
Fiyat olarak iyide tipini beğenmedim almam
Bu se 2022 in yeni modeli mi yani iPhone 15 daha mantıklı
Adı iPhone lite olmalıydı. 😄
yok ya zaten daha pahalısı var
SE devamı gibi olmuş beğenmedim
Parası olan alabilir
Samsung S serisi ile devam ben
Tam benlik telefonmuş.
Tutmaz ara ürünler satmıyor appleda
Tasarımını beğenmedim, iphon 6 ya benziyo
Ben iphone sevmiyorum o sebeple almam tercih tabi.
Alınmaz Samsung tek atar
Tasarımını sevmedim makro kamera seviyorum ben
Daha 4 gün önce 16 pro Max aldim 115 bine
Keriz derler adama
Yani çok da gerekli değil gibi
Apple'a harcanan paraya acıyorum.
alınmaz. fakir iphone'u bu
Şu an bunun zamanı değil
Günahımı bile vermeö appleye
iphone en son 60 70 k değil miydi jgjg
Samsung s25 alırım
O kadar param yok telefon için.
Hayla 60 hz 48 mp kamera vb
apple hava icin kullaniliyor ala ala bu mu alinir.
Tasarımı hiç hoş değil değmez
16 pro max'ım var zaten. Alınmaz.
Maddi durumun ona yetıyorsa alınır
Maaşımın yarışı alinir
İşim olmaz telefona o kadar para veremem
Fiyatının yarısı vergi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?