Gecenin bir yarısı itiraf sayfasına itiraf yazılır mı sizce?

Bence yazılmaz. Allah'ın günü torbaya mı girdi yani 😂😂😂 ertesi gün gündüz yazarsın olur biter bence 🙂
Gecenin bir yarısı itiraf sayfasına itiraf yazılır mı sizce?
Cevapla