Sanalda ki erkekler her türlü kıza neden yazar?

Bana her türlü erkek ulaşıyor çoğu +18'ci ve sapık. Bu yüzden dm bakmıyorum. Çoğuna cvp vermeyince de içlerinden bir kaçı "ya siz kızlar niye hep böylesiniz cvp versene bir yerin mi kalktı" diyorlar neden ya? Neden? Anlatıyorum siz sapıksınız bende bir şeyinizi görmek zorunda değilim hemen sana cevap vermek zorunda değilim diyince "klasik tr. Kızı" diyorlar off ya

Sanalda ki erkekler her türlü kıza neden yazar?
Cevapla