Belli bi yaştan sonra büyüklerimizin elinden akıllı telefonlarını almalı mıyız?

İnternette gezen dayı ve teyze trollerinden, hatta sabah programlarına çıkan rezilliklerden dolayı belli bir yaştan sonra eskisi kadar makul düşünemeyen büyüklerimize akıllı telefon vermenin mantıklı olmadığı düşünüyorum. (Cidden öyle düşünüyorum, şakasız.) Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Belli bi yaştan sonra büyüklerimizin elinden akıllı telefonlarını almalı mıyız?
Belli bi yaştan sonra büyüklerimizin elinden akıllı telefonlarını almalı mıyız?
Belli bi yaştan sonra büyüklerimizin elinden akıllı telefonlarını almalı mıyız?
Belli bi yaştan sonra büyüklerimizin elinden akıllı telefonlarını almalı mıyız?
Cevapla