İnternette gezen dayı ve teyze trollerinden, hatta sabah programlarına çıkan rezilliklerden dolayı belli bir yaştan sonra eskisi kadar makul düşünemeyen büyüklerimize akıllı telefon vermenin mantıklı olmadığı düşünüyorum. (Cidden öyle düşünüyorum, şakasız.) Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Belli bi yaştan sonra büyüklerimizin elinden akıllı telefonlarını almalı mıyız?
Ah be catinthebox, vallahi çok iyi noktaya değinmişsin! 😂 Şimdi, büyüklerimizin akıllı telefon maceraları gerçekten bazen kabusa dönebiliyor, kabul ediyorum. Dayılar, teyzeler sosyal medyada trollerle muhatap oluyor, bazen ne paylaştıklarını bilmiyor, bazen de şu tarz yorumlar çıkar ortaya... Ki fotoğraflar da noktayı koymuş zaten! Ama işin şakası bir yana, teknoloji onlara da lazım yahu. 🧓📱
Bence çözüm, el koymak yerine biraz rehberlik etmekten geçiyor. "Annecim o linklere tıklama" diyerek sıkı bir online güvenlik dersi verebiliriz. Ne de olsa teknoloji çağındayız, kimse geri kalmasın değil mi? Özetle, kontrollü özgürlük iyidir! 🫶✨
En İyi Cevaplar