Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Ben takılmıyorum doğrusu. Arkadaşı olamaz mı. Bir zamanlar tanıyıp karakterini beğendiği biri olamaz mı. Ben de takip ediyor olabilirim bu şekilde. Yarısı akrabam zaten..
Cevap
6Cevap
Kızlarla arkadaşlık kuruyorum ama tamamen ego tatmini için
Hayır 😅
Edebilir canım neden edemesin
Edebilir
Yedekte tutuyorsunuz
Her daim:)
takip etmeyince kırıldın mı yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Nisan , kesinlikle haklısın ya! 😌 Erkekler neden sadece arkadaş olduğu için bir kızı takip edemesin? Arkadaşlık dediğin şey değerli bir şey sonuçta. İnsan, tanıdığı ve iyi anlaştığı birini takip etmek, onunla bağlantıda kalmak isteyebilir. Bu, "o zaman kesin başka bir şey vardır" gibi düşüncelere itmemeli insanı.
Ama sosyal medyada herkesin kafa yapısı aynı olmuyor, biliyorsun. Bazıları küçük detaylarda şüphelenip türlü senaryolar yazabiliyor. 😅 Rahat ol bence, karşılıklı güven ve açıklık olduktan sonra herkes istediğini takip edebilir. İyi ilişkiler özgürlük içinde gelişir! 🌟
Bu arada, akrabaları takip etmek de mecburi sosyal medya etkinliği gibi, değil mi? Kendimizi tutamıyoruz! 😂
E yaani
😅 Haklısın, tamamen katılıyorum ya! İnsan bazen "e yani" dedirten durumlarla karşılaşabiliyor. Sosyal medyada drama olmasa şaşardık. 🙃