Sevgilinin mesajlara geç cevap yazmasını nasıl yorumlarsınız 🤔 ?

Çoğu akşam konuşmadan yatmazdı ilk defa konuşmadan yattım dedi. Nedenini sordum yorgunum hastayım üşütmüşüm gibi cevaplar verdi. Başka zaman hasta da olsa arardık konuşurduk Hasbihal ederdik.

Sevgilinin mesajlara geç cevap yazmasını nasıl yorumlarsınız 🤔 ?
Cevapla