Sevgilimin telefonunda Tango uygulamasını gördüm, fevri mi davrandım sizce?

Merhaba ben bu uygulamada yeniyim bu soru için bu uygulamayı indirdim sevgilimle uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz bu altı Ocak‘ta 1 yıl oldu bayağı ciddiydi onun ablalarla Yeğenleri ile konuşuyorduk tüm yengeleri falan hepsi beni biliyordu herneyse normalde bana sevgilim SS attığı zaman üst paneli kırardı ben bundan şüphelenirdim ama gene kurguluyorsun demesin diye sesimi çıkarmazdım işte bana SS attı bir an bir şey ilgili üst paneli kırpmayı unuttu ben orada tango logosunu gördüm ve orada tabii ki de delirdim bunun ne olduğunu sordum arkadaşlarıma OnlyFans gibi bir uygulamaymış kızlar orada kendilerini sergiliyorlarmış para için canlı yayın açarak ben de bunu ona sordum o da dedi ki arkadaşımla da yüklüydü ben de giriş yaptım öyle kaldı telefonu ilk aldığımda da yüklüydü dedi ben de dedim ki bir telefonda neden ilk tango uygulaması yüklenmiş olsun ki dedim sonuçta bu YouTube falan değil ondan sonra ister inan ister inanma dedi bana dedim ki sen hesabından giriş yapmasan bu uygulamadan bildirim sana gelmez sen yine kurgulamaya başladın dedi bana ister inan ister inanma sana kalmış bu hallerini kaldıramam falan dedi ben de buna önceden söylemiştim bir daha kız mevzusunda karşında başka birini göreceksin çünkü biz üç kere kız mevzusu yüzünden ayrılmıştık işte bu sefer çok kötü hani direk rest çektim hiç böyle şey yapmadım çünkü ne bir pişmanlık ne bir mahcubiyet ne bir üzülme hiçbir şey görmedim direkt dediği kelime sen kurguluyorsun böyle saçma sapan tutumlarda bulundu işte ben de hani hani ayrılınca sinir geçince şey olur ya böyle insan bir üzülür ya şunu merak ediyorum çok mu fevri davrandım ben mi yanlış düşünüyorum ama neden bir erkeğin telefonunda Tango uygulaması olsun ve ciddi bir ilişkisi olduğu halde çünkü bana PUBG oynattırmayan biri profil resmi koydurmayan biri o kadar ki kıskanç bir insan lütfen sorumu cevaplayabilir misiniz aydınlatın beni şimdiden teşekkür ediyorum uzun oldu çünkü☺️🥲
Sevgilimin telefonunda Tango uygulamasını gördüm, fevri mi davrandım sizce?
Cevapla