Erkeklerin ayrılık sonrası numarayı silmemesinin sebebi var mı?

2 yıllık uzun ilişki Kesin olarak bitti ben numaramı sil dedim tamam dedi. 2 3 hafta sonra baktım hala silmemiş bende zaten bahane olsun konuşmaya diyip mesaj attım silmemişsin diye silerim unutmuşum dedi. Ama hala silmemiş. Gerçekten unuttuğu için mi yoksa hala bi Umut olduğu için mi silmez?
Erkeklerin ayrılık sonrası numarayı silmemesinin sebebi var mı?
Cevapla