Instagram kullanmıyorum deyince insanlar çok tuhaf karşılıyor sizce bu normal değil mi?

Mesela yeni biriyle tanışıyorum Instagram var mı versene diyor Hayır kullanmıyorum diyorum çok tuhaf karşılıyor e normal değil mi herkes kullanmak zorunda zaten sevmiyorum başkalarının hayatından bana ne kim ne yapmış ne etmiş?

Instagram kullanmıyorum deyince insanlar çok tuhaf karşılıyor sizce bu normal değil mi?
Cevapla