Sosyal medyada ırkçılık yapanların çoğu ergenlik çağındaki kişiler değil mi yoksa bana mı öyle geliyor?

Kürdüm ve asker çocuğuyum geçen sosyal medyada bir gönderinin altında Şırnak'ta Kürtlerle birlikte halay çeken askerler vardı çok güzel bir görüntüydü bana göre yorumlarda güzel sanıyordum bir açtım aman Allah'ım ne küfürler ne hakaretler edilmiş hiç tanımadıkları insanlara karşı bu kadar aptlca davranmaları çok garibime gitti ve hepsinin profiline girdiğimde 13 -17 yaş aralığında olduğunu gördüm bu kin nerden geliyor ve neredeyse bütün yorumları okudum 18 yaşından büyük bütün kişiler güzel yorumlar yapmıştı sosyal medya belli bir yaş altina yasaklanmalı awk siz ne düşünüyorsunuz
Sosyal medyada ırkçılık yapanların çoğu ergenlik çağındaki kişiler değil mi yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla