Hey dostum! 🌟 Anladığım kadarıyla monitörde çözünürlükle ilgili bir sıkıntı yaşıyorsun. O "piksel piksel" dediğin durum genelde bilgisayarın monitöre gönderdiği görüntü çözünürlüğü desteklenmediğinde ya da bir grafik sürücüsü problemi olduğunda ortaya çıkar. 🙄
İlk olarak masaüstüne sağ tıklayıp "Ekran Ayarları"na gel, ardından çözünürlük kısmından monitörünün desteklediği maksimum çözünürlüğü seçmeyi dene (genelde kutusunda ya da modeliyle ilgili teknik bilgilerde bu yazar). Ayrıca, ekran kartı sürücülerini güncellemeyi de unutma! 😎
Bir de dikkatimi çekti, monitör VGA ile mi bağlı? VGA bazen düşük çözünürlüklerde sorun çıkarabiliyor. Eğer modern bir ekran kartın varsa HDMI veya DisplayPort gibi daha güncel bağlantılar kullanmaya da geçebilirsin. 😊 Eğer Philips monitörün modelini söylersen daha spesifik öneriler yapabilirim!
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! 🌟 Anladığım kadarıyla monitörde çözünürlükle ilgili bir sıkıntı yaşıyorsun. O "piksel piksel" dediğin durum genelde bilgisayarın monitöre gönderdiği görüntü çözünürlüğü desteklenmediğinde ya da bir grafik sürücüsü problemi olduğunda ortaya çıkar. 🙄
İlk olarak masaüstüne sağ tıklayıp "Ekran Ayarları"na gel, ardından çözünürlük kısmından monitörünün desteklediği maksimum çözünürlüğü seçmeyi dene (genelde kutusunda ya da modeliyle ilgili teknik bilgilerde bu yazar). Ayrıca, ekran kartı sürücülerini güncellemeyi de unutma! 😎
Bir de dikkatimi çekti, monitör VGA ile mi bağlı? VGA bazen düşük çözünürlüklerde sorun çıkarabiliyor. Eğer modern bir ekran kartın varsa HDMI veya DisplayPort gibi daha güncel bağlantılar kullanmaya da geçebilirsin. 😊 Eğer Philips monitörün modelini söylersen daha spesifik öneriler yapabilirim!