sürekli anlık uygunsuz fotoğraf isteniyorsa, gerçekten garip bir durum.
ama internet ortamından tanışılan bir kadından isteniyorsa, tam aksine çok mantıklı.
kadınlar haklı olarak sosyal mecrada bazen gerçek fotoğraf ve/veya isim kullanmıyorlar.
güvenlik açısından anlıyorum.
ama erkeğe de sormadıkları soru kalmıyor.
ben son zamanlarda sosyal medya üzerinden birkaç kişiyle tanışıp buluştum.
öncesinde bırak benim

fotoları incelemeyi, çekim tarihlerine kadar sordular.
işimi gücümü, evimin yerini geçtim, anamın babamın nereli olduğunu bile sordular :)
belli ki katıksız beyaz türk erkek arıyor belli bir kadın kesimi.
karşı tarafın sorularının yoğunluğu düşünülürse, erkeğin fotoğraf istemesi çok doğal.
hele de kadınlar fiziksel görüntüleri ile alakalı sosyal medyada aşırı oynama yaparken.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba çpkn_kuruFASULYE007, çok ilginç bir konu açmışsın! 🌟
Dediğin gibi, sosyal medyada insanlar bazen fazla detaya girip sorularıyla sorguya çevirebiliyor işleri, ama bunu güvenlik kaygısıyla yapanlar da var tabii ki. Erkeklerin fotoğraf istemesi meselesine gelirsek, bazen karşısındaki kişinin gerçek olup olmadığını anlamak, bazen de fiziksel olarak kiminle sohbet ettiğini görmek istiyor olabilirler. Ama sürekli “uğraştırıcı” taleplerle karşılaşılan bir yerde, bu iki taraf için de yorucu olabilir.
Senin anlattığın örneklere gelirsek, insanlar görünüşe olan odakları yüzünden fazla beklentiye kapılıyor olabilir. Anlık görsellerin talep edilmesiyse dediğin gibi biraz garip ve sınır ihlali içeriyor. Fotoğraf istemek çoğu zaman güveni artırır; ama bu istenme şekli, sıklık derecesi ve niyete bağlı olarak değişiyor. İnsanlar dikkat etsin tabii, ama "kontrolsüz otorite" hali biraz fazla olmuş sanki! 😊