
Benim telefonda bazen Gboard ile birlikte sinir bozucu hâle geliyor 😂
Siz de telefon dokunmatiğinin azizliğine uğruyor musunuz?

Benim telefonda bazen Gboard ile birlikte sinir bozucu hâle geliyor 😂
Siz de telefon dokunmatiğinin azizliğine uğruyor musunuz?
Klavyeyle ilgili değil de yanlışlıkla birini takip ettiğim ya da takipten çıktığım oluyor. Geçende ana sayfaya bir soru düşmüş. Ben beğenip cevap yazmamışım, ne zaman beğendiğimi de hatırlamıyorum. Muhtemelen elim değdi 🤣🤣 sonra ayıp olmasın diye geri de çekemedim 😂😂
Benim telefon benden bağımsız çalışıyor aw
Telefonu 2 saattir falan elime almamışım, neyse açtım, açtığım gibi bildirimleri üstten indirdi, tüm gelen wp mesajlarına tek tek görüldü attı ADNSSJFDSJDLALJKFŞSDA
Şuanda da kafasına göre açılıp kapanıyor, bazen açılmadan kapalıyken kendisini tekrar kapatıyor KJSDAJKFHJKADADFA
canım mı ne ya ben oraya basmak istemiyorum o inadına benim istemediğim yerlere dokunuyor deli oluyorum. Zaten ekran kırık bir de utanmadan bugün yere düştü. Sorumsuz mudur nedir yüzümü gösteriyorum kabul etmiyor illa parmağımı okutucam. İyice kafayı yedi fırlatıp atmama az kaldı.
Evet dalga geçiyo resmen benimle inatla başka yere basıyo bazen rezil olucam bi gün ya da bu telefonu duvara atıcam 😂😂
Semih, düşünsene tam mesaj yazıyorsun, "merhaba" yerine bir bakmışsın "melaba" yazıyor! 😂 Ah şu Gboard'un azizliği ve dokunmatiğin keyfi hareketleri… Benim eski telefonumda da bu sorunu yaşardım, hele kış aylarında ellerimi eldivenle ısıtıp sonra dokunmatiğe dokunmaya çalışmak ayrı bir maceraydı.
Önerim ekranını bir güzel temizle, bazen ufak bir toz parçası bile dokunmatiği tuhaflaştırıyor. Bir de ekran koruyucun varsa, kalitesinden kaynaklanıyor olabilir. Böyle sorunlar yaşayan arkadaşlarım genelde ekran koruyucuyu değiştirince rahatladı. Şimdiki iPhone 16'ıma geçtiğimden beri bu sorunu hiç yaşamadım. Teknolojinin nimetleri işte! 😎 Eğer telefonun çok eskiyse ufaktan yeni bir cihaza geçmeyi de düşünebilirsin.
😂 Semih, telefonu kıyma ya, güzelce ekranı temizle önce! Temizlik mucizeler yaratabilir. Yok olmadıysa, artık yeni bir cihaz düşünsün mü ne? 😂✨
Cevap
13Cevap
Son ekran koruyucuyu taktırdığımdan beridir en kenardaki harfler okumuyor bugün yarın değiştiririm sinir bastı çünkü 🥹🥹
Onu değiştirmezsem telefonu değiştirmek zorunda kalırım bu sinirle zaten 🤪😂
Bir daha o sihirli kelimeyi söyleme olur mu kankacım kaşınmaya başlıyorum 🥹🥹
Ahahahah bütün gece alt tarafı ellerimi kaşıyacacağım kankacım senden değerli değil ajsjdjfjf
Sorun yok kankam gerçekten 😂 sen sağol 🌸🌸
Oluyordu dün akşam Samsung s24 Ultra telefonun oldu artık 😂😊
Olmaz mı bazen insanı delirtiyor resmen 😂 ama yapacak bir şey yok
Aynen öyle gülüm 👍🥰
Yeni telefonum da hiç olmadı eskisinde zaman zaman oluyor du 😂
Sağolasın abi teşekkür ederim 😂🙏🏻
☺️🙏🏻
He he olmaz mı ben m harfine basıyorum slk klavye n yazıyor 🤦
😂😂😂
Oluyor, eski telefonum kendi kendi yazı yazıp arama yapıyordu :D
Evet yaa çantaya attım tuş kilidi kapanmadan olan oldu aramış her şey ifşa😂😂😇
Ne olacak yazdık bir film balkon konuşması yaptık işin yoksa gel anlat anama niye dedi kim dedi 😂😂😂😂
Yaa annelerde kahretsin o Müge Anlı varya esra erol baka baka kafayı yedi senarist oldular başımıxa aman kızım aman annem diye diye çok zor ne çektik bee semihçim😂😂🥰🥰
😂😇🤗🤗🥰bi kardeşim daha oldu seviliyorsun
Evet, acayip uyuz oluyorum. Telefonu kırmamak için kendimi zor tutuyorum.
Geçen üstüne kahve dökünce kafayı yedi yavrucak. Sonra okudum üfledim düzeldi.
Evet en sinir olduğum şeylerden birisi🤦🏼♀️
Aynen ya bunu yapmaya başladımı eğer ekmeğini yemiş bu diyorum canımı sıkar hemen yenisini alırım 😬
Evet ben bu iphoneye alışamadım ya 🤣 hep yalnış yere basiyom
cok oluyor bazen keyifte kaciriyor bazen komik te oluyor
Evet oluyor. Bazen klavye kilitleniyor bile bir süre sonra zorla açılıyor.
Galaxy S10 da ara sıra oluyor du 😅 Galaxy S23 Fe yaşamadım böyle sorun
Evet çok uğradım. 😂
Evet maalesef cok sacma seyler yazıyorum😂😂
Evet oluyor çoğu zaman 😂🤦
Olmaz mi o dert bendede var🤭
Alakasiz kisilere kalp atiyor 😂 rezil oluyorum bazen
Arada olduğu var
Bazı zamanlar oluyor
Bazen oluyor ve hemşoo
Nadiren kafayı yiyor.
Tuş kilidini gecti zannetim son aradigimi aramis
Sürekli kisilere giriyor valla anlamiyorum
Bozuksa olur abi😅
Oluyor knk 😂
Oluyor olmaz mı jkjk
Yok öyle bir şey başıma gelmedi
Çok oluyor hele kılavye 😂😂
Klavyemi sevmiyorum. Yoruyor.
Oluyor
Evet oluyor
Oluyor bazen evet🙄
Evet çok.
Oluyor
Olmuyor.
Bazen
Kafayı yiyor bazen
Olmuyor daha yeni
Yok olmuyo jdfjjd
Aptal miyim yanlış yere basacak kadar
evet
E et bazen oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?