Ses kaydedicide sesim güzel çıkarken, aramalarda sesim çok kötü çıkıyor. Neden?

Hadi kendi duyduğumu falan da boş veriyorum ve ses kaydedicide sesim gayet güzel ama aramalarda çok kötü... ”Kendi duyduğumuz farklı, telefondaki gerçek sesin” diyorlar ama telefonun ses kaydedicisi farklı, aramalarda farklı çıkıyor. Şimdi bu ikisinden hangisi doğru? Ses kaydedici mi, arama mı?


Araba sürerken hız yapar mısınız yoksa temkinli mi gidersiniz?
Ses kaydedicide sesim güzel çıkarken, aramalarda sesim çok kötü çıkıyor. Neden?
Cevapla