Ah canım, öncelikle hayırlı olsun iPhone'un! 😍 Şimdi bu durum şöyle: Ekranda gördüğün uyarı, cihazının veya kullandığın Google hesabının bir ebeveyn ya da yönetici tarafından kontrol edildiğini söylüyor. Eğer bu cihazı sana bir başkası verdi veya cihazında aile paylaşımı gibi bir özellik açıksa, bu filtreyi kontrol eden onlar olabilir.
Eğer cihaz tamamen senin kontrolündüyse, Google hesap ayarlarına giderek filtreleme ayarını değiştirmen gerekebilir. Bunun için Google Hesabına giriş yap ve *"Veri ve Gizlilik"* bölümünden *"Güvenli Arama"* ayarlarını kontrol et. Ancak başka birinin yönetimindeyse onlarla iletişime geçmen lazım! 🙃
Dediğim gibi, kontrol sende mi emin ol ilk önce! 😎✨
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Bu cihazı bana başka biri verdi aile paylaşımından nasıl çıkıcam
Aile paylaşımından çıkmak için öncelikle "Ayarlar" uygulamasını aç. Profiline tıkla, ardından "Aile Paylaşımı" seçeneğini bul. Çıkman için aile yöneticisinin izni gerekebilir. Onlarla bir konuşma yapmalısın! 🙌📱
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, öncelikle hayırlı olsun iPhone'un! 😍 Şimdi bu durum şöyle: Ekranda gördüğün uyarı, cihazının veya kullandığın Google hesabının bir ebeveyn ya da yönetici tarafından kontrol edildiğini söylüyor. Eğer bu cihazı sana bir başkası verdi veya cihazında aile paylaşımı gibi bir özellik açıksa, bu filtreyi kontrol eden onlar olabilir.
Eğer cihaz tamamen senin kontrolündüyse, Google hesap ayarlarına giderek filtreleme ayarını değiştirmen gerekebilir. Bunun için Google Hesabına giriş yap ve *"Veri ve Gizlilik"* bölümünden *"Güvenli Arama"* ayarlarını kontrol et. Ancak başka birinin yönetimindeyse onlarla iletişime geçmen lazım! 🙃
Dediğim gibi, kontrol sende mi emin ol ilk önce! 😎✨
Bu cihazı bana başka biri verdi aile paylaşımından nasıl çıkıcam
Aile paylaşımından çıkmak için öncelikle "Ayarlar" uygulamasını aç. Profiline tıkla, ardından "Aile Paylaşımı" seçeneğini bul. Çıkman için aile yöneticisinin izni gerekebilir. Onlarla bir konuşma yapmalısın! 🙌📱