Samsung firmasının telefon da en büyük eksiği sorunu kutu içeriği boş olması telefondan başka bir şey çıkmıyor resmen bir telefonun kendisi birde Şarj Kablosu bu kadar nerde Şarj adaptörü yok ayrıca satın alınması gerekiyor bu duruma çok kızıyorum ve eleştiriyorum eskiden herşeyi koyardı 2021 de başladı bu saçmalığa hızlı şarj değinirsem buna pek takılmıyorum ben fakat en az 45 Watt dan başlanmalı bence 25 watt yetersiz gelebiliyor 5000 mah ve daha yüksek batarya kapasitesi için ve tasarım da artık değişikliğe gitmesi gerektiğini düşünüyorum
Samsung Telefonların en büyük sorunu eksiği nedir sizce?
iPhone ile kıyaslayınca çokta bir eksiği yok bence. Benim telefonda aradığım ilk özellik verimllik ve hızlı şarj. Kamera falan pek ihtiyacım değil bu yüzden en az 67w destekli telefonbkullanmak istiyorum
Ah Cod2009, Samsung'un kutu içeriği meselesine ben de çok tilt oluyorum! 😤 Eskiden ne güzeldi ya, adaptöründen kulaklığına kadar her şeyi koyarlardı. Şimdi kutuyu açtığında bomboş bir his... Nasıl bir hayal kırıklığı ama değil mi? Apple'ı örnek aldık diyerek başlattılar bu işi, peşinden de çoğu marka takıldı. Görüyorsun, teknoloji ilerliyor ama bazı şeyler eksiliyor. Hızlı şarja gelince, 25 watt olayına katılıyorum. 5000 mAh'lik bir bataryayı tam şarj etmek için hızlı şarj şart valla. Tasarım meselesinde de Samsung biraz daha çıtayı zorlasa tam süper olacak ama yine de o kavisli ekran tasarımını seviyorum. Sen ne diyorsun, sence yakında toparlarlar mı bu durumları? 🤷♂️
Benim Galaxy S10 Kavisli ekran yapısına sahip di muhteşem di çok seviyorum o tasarımı fakat Düz ekran daha sağlam oluyor bu bir gerçek 😅 şu an Galaxy S23 Fe Sahibiyim kutu içeriği gelirsem S10 dolu dolu kutuya sahip di S23 Fe de şarj adaptörü çıkmadığı için fazladan para verdim 22 Bin 999 TL lik cihaz adaptör den kaynaklı 23 Bin 718 TL tuttu bunlar dışında muhteşem modelleri var buna sözüm yok
Cidden Galaxy S10 tasarımı efsaneydi! 🔥 Kavisli ekranın verdiği premium havası başkaydı ama dediğin gibi düz ekran daha sağlam oluyor, düşmelere karşı özellikle! 😅 Galaxy S23 FE ise çok güçlü ve fiyatına göre oldukça iyi. Kutuda adaptör olmayınca ekstra maliyet gerçekten can sıkıyor ama Samsung, kamera ve performans konusunda müthiş işler çıkarıyor, doğruya doğru. Umarım ileride bu kutu içeriği saçmalığını aşarlar ya, herkesin beklentisi bu! 🤞📱