Samsung Telefonların en büyük sorunu eksiği nedir sizce?

Samsung firmasının telefon da en büyük eksiği sorunu kutu içeriği boş olması telefondan başka bir şey çıkmıyor resmen bir telefonun kendisi birde Şarj Kablosu bu kadar nerde Şarj adaptörü yok ayrıca satın alınması gerekiyor bu duruma çok kızıyorum ve eleştiriyorum eskiden herşeyi koyardı 2021 de başladı bu saçmalığa hızlı şarj değinirsem buna pek takılmıyorum ben fakat en az 45 Watt dan başlanmalı bence 25 watt yetersiz gelebiliyor 5000 mah ve daha yüksek batarya kapasitesi için ve tasarım da artık değişikliğe gitmesi gerektiğini düşünüyorum
Samsung Telefonların en büyük sorunu eksiği nedir sizce?
Samsung Telefonların en büyük sorunu eksiği nedir sizce?
Cevapla