2 aydır sanaldan flört ettiğim erkek ile her şey çok iyi giderken başka bir kız ekledi sizce bitirmeli miyim?

Tek kız bendim ve ona güveniyordum ama başka bir kızla daha konuşuyor sizce bitirmek doğru bir karar mı?

2 aydır sanaldan flört ettiğim erkek ile her şey çok iyi giderken başka bir kız ekledi sizce bitirmeli miyim?
Cevapla