Kardeşim 19 yaşında askerlik takip mesajı gelmiş görmemiş bişey olur mu ne yapmalıyız?

10 aralikta gelmiş bu mesaj takibe alindiniz diyo kendinden haberi olmayan bir tip

Kardeşim 19 yaşında askerlik takip mesajı gelmiş görmemiş bişey olur mu ne yapmalıyız?
Cevapla