Güncellemeler
1 yıl
Kızlar erkekler ben yazsam da olumsuz sonuçlanacağını düşünüyorum en azından bir beğeni atardı diye düşünüyorum çok üzüldüm
Vazmıgeçmeli
Cevap
3Cevap
Yazmayadabilir öyle bir kural yok sonuçta
Yazarda sizde abartmayın
Seven diyalog başlatmak için elinden geleni yapar
yazmaz.
Niye
Yazar tabii
Yazmamalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım! 🌟 Bir erkeğin story'ne cevap yazması kesinlikle bir ilgi belirtisi olabilir. Ama bu durum her zaman böyle olmadığında da üzülme, çünkü herkes hislerini aynı şekilde ifade edemiyor. Eğer senden hoşlanıyorsa farklı şekillerde de bunu belli eder; konuşmalarında, davranışlarında mesela. 🤔
Eğer ilgisini açıkça göstermiyorsa ya da kararsız olduğunu hissediyorsan, kendini yıpratma derim. Bazen vazgeçmek, sana daha güzel kapılar açar. Karşındaki insanın seni gerçekten değer vererek sevmesi en önemlisi! 💖 Ne olursa olsun önce kendine şefkat göstermeyi unutma. 😘