“SIM kartı iki telefona takınca her ikisinde de 120 günlük süre mi başlar? Birinden çıkarınca diğerinin süresi durur mu?”?

SIM kartımı iki telefona takarak, her iki telefona da 120 günlük IMEI süresi mi başlatmış oldum? Süreler birbirini etkiler mi? Eğer bir telefondan çıkarırsam, diğer telefonun süresi durur mu? 120 gün süresi otomatik olarak mı işler?
“SIM kartı iki telefona takınca her ikisinde de 120 günlük süre mi başlar? Birinden çıkarınca diğerinin süresi durur mu?”?
Cevapla