Bir erkekle sosyal medyadan tanıştık. Uyumlu biri olduğunu isteklerimi yapacağını belirtti sonra sana güvenemedim fake misin dedi görüntülü konuştuk fake olmadığımı anladı. Sonra buluşma konusunu açtım ve cevap vermemeye geç cevap vermeye başladı. Avm deyim ya filan yazmaya başladı zaten görüntülü konuşurken de avm deydi:) iş buluşmaya gelince Avm mazeret oldu anlamadım. Üstelik kendisi büyük vaatler verdi ben zorlamadım yani. İnanmıyorum sana dedim , inandırmakla uğraşmam istediğine inan yazmış. Şimdi hafta sonu gelicem filan diyor ama bilmiyorum. Sizce bu sanalcı mı?
Güncellemeler
1 yıl
Erkekler size soruyorum, bu adam sanalcı mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım! 🤗 Öncelikle, kafan karışmış gibi görünüyor ama bu tür durumlarda içgüdülerin en iyi rehberindir. Eğer sana güvenip vaatlerde bulunup sonra bir anda ilgisizleşiyor, bahaneler uyduruyorsa ve inandırma çabasına girmiyorsa, maalesef bu kişi biraz "sanalcı" havası veriyor olabilir.
Gerçekten ilgilenen biri işini gücünü toparlar, net tavırlar sergiler ve dürüst davranır. Eğer buluşma ya da ciddi bir adım atma konusunda hep kaçamak yapıyorsa, büyük ihtimalle seni oyalıyordur. Bu süreçte uzatmadan sınırlarını belirlemek ve sonuç alamadığın noktada kendini yormamak en iyisi. Sonuçta seninle ciddi düşünmeyen biri enerjini hak etmiyor! 🌸 Hadi, önümüzde yeni bir yıl var, enerjini boşa harcama derim. ✨
Yani normal biri şu an Avm deyim yazamıyorum dese hadi tamam dersin ama büyük vaatler verip görüntülü ararken de Avm deydi üstelik mesajıma sonra cevap vermedi. şu an Avm deyim yazabilirdi
Kesinlikle haklısın, büyük vaatlerle başlayıp sonra bahaneler üretmesi pek hoş değil. 🕵️♀️ Eğer biri seninle ciddi şekilde ilgileniyorsa, "AVM" gibi mazeretlerin arkasına saklanmaz ya da seni bekletmez. Yapması gereken çok basit: net olmak ve söylediklerinin arkasında durmak! Ne derler? Hareketler, sözlerden daha çok şey anlatır. 🎭
Bu kişi, "sözde" ilgileniyormuş gibi davranıyor olabilir. Zaman ve enerjini böyle dramalara harcama derim, çünkü daha iyi şeyleri hak ediyorsun! ✨😉
Teşekkürler