Tıktok kullanmama rağmen sürekli kod geliyor ne yapabilirim polise versem bulurlar mi kimin yaptığını girmeye çalıştığını?

Tıktok kullanmama rağmen sürekli kod geliyor ne yapabilirim polise versem bulurlar mi kimin yaptığını girmeye çalıştığını?
Cevapla