Eski Sevgilim Numaramı Silmiyor Ara Ara Yazıyor 2 yıl geçti Napsam?

Whatsapptan engellemiştim normal smsten yazmış aşırı sinir alıyorum sapıl gibi sil numaramı rahatsız etme diyorum sanki yazmasınon tek amacı sapıklık gibi selam felan yazıyor tek ama ya hiç istwmiyorum yazmasını tiksiniyorum ismimi unutsun beni unutsun istiyorum sağda solda görürse tanımason felan istiyorum Daha hala numaramı saklıyor deliricem
Eski Sevgilim Numaramı Silmiyor Ara Ara Yazıyor 2 yıl geçti Napsam?
Cevapla