Yurt dışı tel açtırmak için gittim havalimanında kimlik kaybettm?

yurt dışı telefon aldım Türkiyeden babam açtırabilmek için kıbrısa gitti ama dönüşte havalimanında kimlğini kaybetmiş Ordaki çalışanlarda kimlik olmadan kimlikliymiş gibi göstererek geçirmişler. Telefon açtırabilmek için çıkış yaptığınıda söylemiş çalışanlar sıkıntı olmaz demiş şu an açtırmaya çalışıyoruz ama eski kimliğini kabul etmiyo. Yeni kimlik çıkardık bilgisi olan var mı yılbaşı gelmeden açtırmak istiyoruz nereye gidebiliriz ne yaparız

Yurt dışı tel açtırmak için gittim havalimanında kimlik kaybettm?
Cevapla