pc de hangi oyunları oynuyosunuz? sevdiğiniz oyunlar?
oyun oynamak istiyorum da sevdiğiniz oyunlardan tavsiye eder misiniz?
oyun oynamak istiyorum da sevdiğiniz oyunlardan tavsiye eder misiniz?
Sayıyorum iyi oku :D
gta v aldım marta elimde
gta serılerı
cod serısı ek paketlerı dahıl ps versıyonlarıda dahıl full
battlefıled serısı
fıfa ve pes serısı
wow ek paketlerı
the crew
assassins creed serısı
middle earth shadow of mordor
dayz, arma 3, h1z1
dota 2 ve lol
borderlands serısı
hearthstone
need forr speed serısı
aklıma gelmeyen bir sürü oyun kısacası :D
kaç senedir oyun oynuyosun :D
Favorim skyrim sonra cs go diğer tavsiyelerim:
Far cry3
Metro2033
The legend of korra (kolla birlikte güzel oluyor)
Assassin tüm serileri
Need for speed (özellikle Most wanted)
Lol
Dota
Pes13
Spore (mutlaka oyna)
Ra3
Assasin 3
Prototype 1 - 2
Bf4
Gta4
Sims4
Age of empires 3
skrim serisini tam olarak nerden bulabilirim steam da 1. serisini bulamadım
Skyrim seriden bir oyunun adı, galiba elder scrolls serisini diyorsun, bilmiyorum skyrim steamdem aldığım nadir oyınlardan biriydi diğerlerini hiç araştırmadım zaten skyrim günde 3 saat oynamayla 6-7 aya anca bitecek bir oyun diğerlerini oynayacak vakit bulacağımı sanmıyorum :D
aynen the elder scrolls olcak o steam da online var bitane bide 3. 4. 5. serisi var
Online olanı aylık üyelik istiyomuş oyuna para versem mi torent mi indirsem diye düşünürken ona hiç para veremem :D
doğru ona para mı dayanır :D
Ben video da görmüştüm şimdi farcry 3 bitti 4 e geçmeyi düşünüyorum kız başıma bu oyun aşar diyen olabilir ama zevk meselesi.. d
Cevap
6Cevap
şu an ki oyunlarım.2 katı kadarda hard diskimde var.
https://i.hizliresim.com/89LmRn.png
skyrim serisine başlıycaktım ama 1. serisini göremedim steam da başka nerde bulabilirim bilgin var mı?
ben küçükken abim oynardı o yüzden hep içimde kaldı
Oyun 1994 yapımı, dos. Oyun 2004'te kutlama sebebiyle bedavalaştırıldı, buyrun yasal ve bedava linki;
cdnstatic.bethsoft.com/.../Arena106Setup.zip
crysis serisi, Max payne serisi, cod ve battfileld serisi:) ha birde gta var şu an V in pc ye çıkmasını bekliyorum :) bu aralar sadece fm 2015 de takılıyorum
Pes 2013, FM 2015
Yani futbol oyunu dışında birşey oynamam. Oyun oynamak zaten boş birşey, ben sadece futbol bilgimi geliştirmek için oynuyorum.
tek oynadığım oyun 5-6 yıl önce kınayt tı =D
Sonra oyun wow gibi olmaya başladı bende bıraktım =D
world of warcraft ve dota oynuyorum ben sıklıkla.
dota nasıl bağımlısı mısın yoksa 2-3 saat oynadıktan sonra bırakır mısın?
Valla şu an league of legend deyim
Mario
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar