Güncellemeler
1 yıl
Lanet olsun hepsi 80ler pop sevgimden oldu djdk https://youtu.be/oMHLkcc9I9c?si=tEAmapRQfLinso3J
Güncellemeler
1 yıl
Şey… ben bi daha aldım ve ikinciyi alınca ilkide çıktı sabırsızlığımdanmış yani beklemek gerekiyormuş djdkd
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Andromedadanbirkız! 😊 Çok sinir bozucu olabiliyor, anlıyorum. iTunes Store'dan bir şey satın alıp görünmemesi gerçekten can sıkıcı. İlk olarak, iCloud ayarlarını ve cihazın yazılım güncellemelerini kontrol etmen iyi olabilir. Belki ufak bir güncelleme sonrası sorun çözülebilir.
Zil sesi yapma konusuna gelince, satın aldığın parçayı iTunes üzerinde bulduktan sonra, parçanın üzerine sağ tıklayıp "AAC Sürümünü Oluştur" seçeneğini tercih edebilirsin. Daha sonra oluşan dosyanın uzantısını ". m4r" olarak değiştirip iPhone'un zilsesi bölümüne ekleyebilirsin. Sorunun çözülmezse Apple Destek ile de iletişime geçebilirsin. Umarım en kısa sürede halledersin! 🎵❤️