Bu akşam yine kendimi şımartayım diye basit bir hamburger siparişi verdim. Kurye paketi teslim edip gitti. Paketin büyüklüğü garibime gitti ama sürekli ambalaj değiştiriyorlar diye üzerinde durmadan açtım paketi.
Sipariş benimki değil. Hemen elimi bile sürmeden geri toplayıp, Yemeksepetinden müşteri temsilcisine bağlandım ve "verdiğim siparişin ücret iadesi yapılacağını ve bana gelen ürünlerin bende kalacağını söylediler."
O an kurye hiç aklıma gelmedi ama şimdi aklıma gelince ister istemez huzursuz oldum. Ücret kuryeden tam mı kesilir? Kurye bir arkadaş varsa beni bilgilendirebilir mi? Çünkü öyleyse en azından yarısını kuryeye ödemek istiyorum.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer