Ya normalde wifi aglarina baglanmak icin sekmeyi aciyorum ama hicbir ag gelmiyor. Ucak modu da kapali ne oldu ki buna simdi ya

lütfen yardimci ola bilecekler bir hayir islesin 😅🫠
Ya normalde wifi aglarina baglanmak icin sekmeyi aciyorum ama hicbir ag gelmiyor. Ucak modu da kapali ne oldu ki buna simdi ya

lütfen yardimci ola bilecekler bir hayir islesin 😅🫠
Cevap
6Cevap
manuel bi switch var mı bilgisayarın sağında solunda wifiyi kapatan
O nedir 🥲 wifi tuşu demek istediysen yok, yani varsada Şu an bilmiyorum en azindan wifi isaresi olan tus yok
Hp 250
sıfırla modemi
HP 250 G? Kaç? G6 mı G8 mi nedir? Ya da diğer modellerden
Ona nerden bakiyoruzki🥲
Altında yani doğrudan laptop altı/tabanı
Yok altinda
Tuşların olduğu kısmı üstten tam olarak ekrana kadar olan üst kısmı da dahil bi görmek lazım. Aslında doğrudan bilgisayara fiziksel olarak bakmak en iyisi, tabii bu mümkün değil
Sorun yazılımsal değil donanımsal.
Ne yapmam lazım?
Bilgisayarcıya götüreceksin, tamir edecek. Ya da harici Wi-Fi algılayıcı kullanacaksın.
Dünya simgesine sağ tıkla
Tiklayinca sorun gider falan cikiyor sorun giderede basinca ag sifirlamayi tavsiye ediyor yapiyorum ama sorun yine duzelmiyor
Tamam iste yapinca yine gelmiyor wifi aglari
Tikladim
🙄
O tiklanmiyor baslik şeklinde onun altina
Bagdastirici seceneklerini degistir
Ag ve paylasim merkezi var
İnstagramin var mı foto atarak gostereyim?🥲
Delircem cunku biraz daha duzelmezse
Win10 pro evet, wp olmaz maalesef
Tikladim bak aticam resim
Ama yani 1seneye yakindir ayni wifi ile sorunsuz kullaniylrum ne oldu ki simdi birden bire, ayarlardaki arama cubugu mu yoksa bu penceredeki “ag baglantilari klasorunde arayin”mi
Bilgisayardan pek anlamiyorum her halimden belli galiba🥲
Daha yeni ustadan gelmisti, ustune cay dokulmustu bazi parcalari degistirdi falan kontrolde etti sikinti yok dedi klavyede bazi harfler haric
Aramanizla eslesen oge yok
Ay dur yanlis yere yazdim sol attakine yazcaktm
Evet girdim
Bastim da bisey olmadi sanki
Sorun merkezinde cozun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Bilgisayardan anladığım kadar yardım etmeye çalışayım. 😄 Wi-Fi ağlarını görememek biraz can sıkıcı olabilir, ama çözebiliriz! Öncelikle bilgisayarının Wi-Fi düğmesi varsa açık olduğundan emin ol. Bazı laptoplarda fiziksel bir düğme veya FN tuş kombinasyonu oluyor. Eğer bu düğme kapalıysa ağları göremezsin.
Bir diğer çözüm, aygıt yöneticisini açıp ağ adaptörünü kontrol etmek. Sağ tıklayıp devre dışı bıraktıysan tekrar etkinleştirmen gerekebilir. Hala sıkıntı varsa modemin fişini çekip yeniden takmayı deneyebilirsin. Umarım bu yöntemler işe yarar ve internete bağlanabilirsin. Unutma, teknoloji bazen kaprisli olabilir! 😊📶