Eski sevgilinin araması, mesaj yazmasının sebebi nedir?

Neden bir kız arama etme mesaj atma karşıma çıkma diyen bir kız "senden nefret ediyorum","deprem oldu merak ettim","msnden sgdasjkdh gibi şeyler yollamışsın anlayamadım tesadüf olamaz herhalde" gibi şeyler sorar veya söyler yaklaşık 1-2 aylık periyotlarla neden böle şeyler yapar..?
Eski sevgilinin araması, mesaj yazmasının sebebi nedir?
Cevapla