Mesajlarda görüldü bilgisinin açık olması çok avantajlı değil mi?

Mesela bir arkadaşın bir şey istiyor ama sen yapmak istemiyorsun. Mesaji görüldü yapmazsın, bu kadar basit. Ayh her yeri manipüle ediyorum. 🤣

Mesajlarda görüldü bilgisinin açık olması çok avantajlı değil mi?
Cevapla