1 ay içinde 2 kere bozulan telefon telefoncununmu hatasıdır?

ah bu samsung adam dedi yok şu bozulmuş falan filan ben götürdüm tamir ettiler 1 buçuk hafta sonra bozuldu gene götürdüm aldım gene 1 buçuk hafta sonra bozuldu bu sefer aradım getirin falan dedi ama uzak yer ve utanıyom götürmeye ya başka telefoncuya gittim dediki yaptırdığın telefoncuya git o yapar. şarja takınca titreşim geliyor ekraan gitmiş olabilir. gene acaba ücretsiz yaparmı onunmu hatası bilmiyorumki. gene götürsem normal değilmi

1 ay içinde 2 kere bozulan telefon telefoncununmu hatasıdır?
Cevapla