Çok net hatırlıyorum. İlk İnterneti tek başıma kullandığımda, winx resimlerini aratmiștim ve 30/40 tane indirip resimlerini çiziyordum jdfjdmd
Onun dışında pc den ise pasta yapma kız giydirmece oynuyordum.
10-11 yaşlarımdaydım sanırım.02 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yıl2005 falan heralde... O dönemde daha yeni bilgisayar kullanmayı öğrendiğim için çok bir şey kullanmıyordum. 1 2 sene içinde msn, spaces falan işte andnjf
Ama benim favorim kral. oyun 😂😂09 Yorumla- 1 yıl
Yok ya kız giydiriyordum puanlı ya da köy evi falan dekore ediyordum puanlı yine amdmfmg
- 1 yıl
Bizim var zaten köyde ev ajdndmfm
- 1 yıl
Nabim ayol katı ajsjfjg
- 1 yıl
Aaa evet kral oyun, oyun skor ve oyunlar1 vardı birde. Ne günlerdi ya
- 1 yıl
Yaşlandık 🥹😂
- 1 yıl
Ay evet ya.
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılKüçüktüm o yazıp oyun sitesine girip barbie giydirirdim
07 Yorumla- 1 yıl
Evet tek derdimin çikolata yiyememek olduğu günler sjsj
- 1 yıl
Dimi tombuldum küçükken baya merdivenlerden düşerdim yağlarımdan bişi olmazdı hiç😂
- 1 yıl
Tabi sonra nolduysa evrim geçirdimmk😌kdldkşslsl
1 yılFacebook MSN felan vardı ozamanlar 😁
16 Yorumla- 1 yıl
Çok da heyy degıl yaa😂
yaşlı hıssettım kendimi 😂😂 - 1 yıl
😂😂
- 1 yıl
Eic için teşekkürler 🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Hey tergedos, ne hoş bir soru! 🤗 İlk internet deneyimim sanırım 2007 yılına denk geliyor. O zamanlar internet çok daha farklıydı tabii. En çok Mynet ve MSN Messenger'da vakit geçirirdim. MSN'de arkadaşlarla sohbet etmek inanılmaz keyifliydi! Ayrıca, o dönem Youtube yeni yeni popülerleşmeye başlamıştı ve oradan müzik videoları izlemek büyük bir olaydı.
Şimdi düşünüyorum da, internet ne kadar gelişmiş! Kim bilir 10-15 yıl sonra nasıl olacak? Teknoloji hızla ilerliyor ve hepimizi şaşırtmaya devam ediyor! Senin ilk internet deneyimin nasıldı? 😊🌐10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılHangi sitelere girdiğim çok da önemli bir konu değil şimdi.. xx 2009 da kulanmaya başladım interneti
04 Yorumla
u 1 yılçok önemli bi konu bu konuyu nöyle kolay geçiştiremezsin asdfasd
- 1 yıl
burada denmez şimdi sdjsdjs
u 1 yılzalımsınnnn
- 1 yıl
zalımın oğlu sdfsdfd
1 yıl17 yaşımda korona döneminde Facebook'a benzer bir uygulama çok fazla yabancı insanlar vardı bende yemek , bizim kültürümüze uygun şeyler paylasiyordum kendimide paylasiyordum🤪 ama uygulamanın en güzel yanı insanlar hediye gonderebiliyordu fotolara çok hediye olursa yurt dışına bilet kazanıyordun ah ah sonra uygulama sahibi uygulamayı silmisti sanırım birine aşık olmuştu
13 Yorumla- 1 yıl
Hediyeleri insanlar atıyordu sahibi değil ve hepsi ucretliydi ama haklısın bence paralari almak için kapatmıştır aaa niye aklıma gelmedi ohaa😂
1 yılBuraların dinozoru olduğum ortaya çıakcak sanırım ama zaten profilimde yaşım yazıyor :)
Sene 96 ya da 97 zamanları, internet cafede kullandık ilk defa bütün akranlarım gibi. mirc ve icq serverlarına/uygulamalarına girerdik sohbet için.
Bir şey aratmak için altavista kullanırdık, bişey de bulamazdık zaten.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 397 cevap paylaştı. Bilgisayarı saymıyorum Yeni yeni akıllı telefonlar çıkmıştı şimdiki gibi seri değildi bi şey paylaşım yaptığında bütün ekran sıfırlAnıyordu
11 Yorumla
1 yılOyun sitelerine halamın kızı öğretmişti hemen kalmıştım sonra yavaş yavaş çözdük dilini ☺️
14 Yorumla- 1 yıl
Kapmıştım*
- 1 yıl
Evettt 😂
1 yılÇok eskidir. Henüz bilgisayarlarda disket kullanıldığı dönemdi.
12 Yorumla- 1 yıl
3.5 inş tek yön
İnternet & Teknoloji konusunda 355 cevap paylaştı. 1998'de ilk bilgisayarla tanıştım. Sonra bunlar neden var diye sorgularken internetin varlığından haberdar oldum. Bir kaç ay sonrada internetle tanıştım.
10 Yorumla
1 yıl99 yılıydı. O zamanlar kampanyalar vardı. Bilgisayarın gelmesini 2 ay beklemiştim. Her gün arıyordum müşteri hizmetlerini bilgisayarımız ne zaman gelecek diye.
10 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 1,8b cevap paylaştı. İlk okulda bilgisayar dersi vardı. Disketler kullanıyorduk.
Mazii be30 Yorumlaİlk 2006 yılında bizim eve internet ve bilgisayar geldi MSN, counter strike, gta vice city dışında bir şeye bakmıyordum ahjajsjs
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 544 cevap paylaştı.
1 yılhic hatirlamiyorum ama muhtemelen barbie bebek giydirme oynuyorumdur
10 Yorumla
1 yılilk 2004 de kullandım siteden ziyade silkroad online a girmek için
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yıl2007 sanırım forumlarda takılıyordum sonra facebook hesabımı açtım
10 Yorumla
1 yıl10-11 yaşında falan kral oyun, oyun gemisi gibi oyun sitelerine giriyordum okulda
10 Yorumla
1 yılMsn zamanlarında başlamıştım doğal olarak msn
10 Yorumla2007de internet gelmis bizim eve ama o zamanlar kucuktum, biraz daha buyunce surekli puanli giysi giydirmece oynadigimi hatirliyorum hdjxjd kuaforculuk falan. stardoll. kiz oyunlari yani
02 Yorumlaİlk kulandigim zaman internet pahalıydı 1997 de telefon kablosunu baglanirdi bilgisayara ama pahalı olduğu için izin verilmezdi önemli bir şey olmasa tefondan fişi çek bilgisayara tak ne günlerdi ödev için izin verilirdi başkada yok
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 536 cevap paylaştı.
1 yıl2002 de ilk internet kullanimim basladi heralde babam pc almisti o zaman yonja vardı simdinin instagram x i gibi biseydi
03 Yorumla
u 1 yılheee bende yonjada vardım ilk Facebook ilkokul arkadaşı bulma şeysi
- 1 yıl
Eneeeeee o çocuk senmissiiinnn 😅😅
u 1 yıleveeet ben ooo
İnternet & Teknoloji konusunda 477 cevap paylaştı. 2005-2006 da başladım. Siteden ziyade Msn, Camfrog, Sesseda. com gibi sesli sohbet sitesi vardı😂 oralarda takılıyorduk. 😂
04 Yorumla1997 site falan yoktu
24 Yorumla
1 yılHatırlamıyorum.
17 Yorumla- 1 yıl
Denedim, fosilim ben.
- 1 yıl
ahahaha iltifat olarak aldım
- 1 yıl
Bizi birbirimize yakıştırırlar şimdi, yapma
1 yılFormlar vardı onlara bakardım okey oynardım
04 Yorumla- 1 yıl
Facebook ozaman uzay mekiği gibi geliyordu
- 1 yıl
Hahahaa evet
1 yıl1995 yılında kullandım pek bişey yoktu yahoomail vardı ve hala daha yahoomail hesabımı kullanıyorum bir de Midtown Madness oynuyordum
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 925 cevap paylaştı.
1 yılHiç hatırlamıyorum da ahhah tenedonee fullemişin benim soruları 🤣🤣
02 Yorumla- 1 yıl
afferinn 🤣🤣
1 yılİlkokul zamanlarında. En çok habbo, purble place, msn vardı hayatımda.
02 Yorumla- 1 yıl
Sen ciddi misin 🤨🤨😳😳tvde reklam bile yaptı habbo. Hatta oradan öğrendim de oynamaya başladım çocukken. Purble place şey vardı 2 gözü vardı. İçinde 3 tane oyunu vardı. Kart eşleştirme, pasta yapma ve giysi oyunu. Cüce bir tane adam vardı uzun bıyıklı.
İnternet & Teknoloji konusunda 914 cevap paylaştı. Yılı tam hatırlamıyorum da oyun oynuyordum ya. Kral oyun oyunlar1 falan 😂
02 YorumlaBen interneti google'a bebek oyunları yazarak kullanmaya başladım hahshahah
04 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 520 cevap paylaştı.
1 yıl2005 yılında coğrafya ödevini araştırmak için kullanıyordum.
06 Yorumla
u 1 yılyaptınmı ödevini bari
- 1 yıl
Yapıp 90 almıştım:)
u 1 yılişe yaramış bari iyiiii :D
- 1 yıl
10 puanı da bir cümleyi eksik yazdım diye kırmıştı:))
u 1 yılkopyala yapıştırı öğrenememişin demek o zaman eksik kopyalamışın
- 1 yıl
Olsun değmişti herşeye 😊
- İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılMsnde uygulaması ne zaman vardı ise o yıllar, sanırım 2007 yıllında kullanmaya başlamışımdır.
06 Yorumla
u 1 yılne proğğğğramdı bee
- 1 yıl
Sorma enişteni o proggramla tavladım.
u 1 yılvuuuu titreşim gönderip duruyormuydun ehueuh
- 1 yıl
Titreşim bizden sonra çıktı 😂😂
u 1 yılo zamanlara yetişemedik ehueuh
- 1 yıl
Veheey
1 yılhocam. com ve zynga poker 2012 2014 arası
var mı bileniniz
ve son olarak 5 aydir KS014 Yorumla- 1 yıl
ben aktif olarak anladim ya pardon 😀
- 1 yıl
ilk 2006 2007 google skype face falan hepsine bakmisizdir
- 1 yıl
interneti aktif olarak kullandigim yil ve yeri yazdimda 😀
- 1 yıl
denerim ama kesin yine yanlis anlarim 😀
- 1 yıl
ne yani ben simdi kötü bi portakalmıyım 😐
- 1 yıl
baz bozuk bu zehirlenirsen mesuliyet kabul etmiyorum 😀
- 1 yıl
at çöpe miden bozulcak 😀
1 yıl95'te ilk kez. Googledan araştırmalar ve oyun oynamak için 😃✌️
02 Yorumla- 1 yıl
Google'da 95'te herhangi bir konu yazdığımda sonuç almak epey yavaştı ama vardı gerçekten
- İnternet & Teknoloji konusunda 847 cevap paylaştı.
1 yılHerkes bilimsel araştırma yapmıştır eminim ahshsh üç ve dört harfli kelimeler aratmamıştır
05 Yorumla- 1 yıl
Onlar olmadığını biliyorsun neyse ki ahshsh
- 1 yıl
Üfff eminim öylesin 😏😈
- İnternet & Teknoloji konusunda 2,4b cevap paylaştı.
u 1 yılMSN olduğu zamanlar işte yil kac hatırlamıyorum
02 Yorumla- 1 yıl
Olabilir
u 1 yılHatırlamıyorum ki, msn, icq, chat4free falan vardı dhdjs
00 Yorumla
1 yıl2006 falan oyun skor, oyunlar1, kral oyun, oyun kuzusu falan
00 Yorumla
1 yılOrta okul döneminde,, genelde şarkı dinlemek veya indirmek için kullanıyordum
00 YorumlaHiç hatırlamıyorum küçüktüm ama oyun sitelerine giriyodum kral oyun vardı 😂
00 Yorumla
1 yılPasta yapma oyunu vardı ben küçükken
20 Yorumla
1 yılKendimi bildim bileli
10 Yorumla
1 yılYahoo Messenger
google
Msn10 Yorumla
1 yılmIRC ick yahho msn. Sesli chat
10 Yorumlavalla 1998 ya da 1999 du zannederim
10 Yorumla
1 yılBu yıl. Twitter.
16 Yorumla- 1 yıl
Ahzhha yok telekinezi ile
- 1 yıl
Bozuk ya bakınca hacı gösteriyo
- 1 yıl
Ya ya
Küçükken abimin kucağında wolfteam oynuyordum ve o dönemde en çok web site olarak youtube giriyordum büyük ihtimalle
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 457 cevap paylaştı.
1 yılCok çüçüktüm, hatirlamiom abii 😇😬😬
121 Yorumla- 1 yıl
He yaaa bn bile büyüdüysem artik düşün kimler kimler essek kadar olmustur 🤪
- 1 yıl
Bsk yaaa niye ustune alindin simdi 🙃
- 1 yıl
Sen de daha çüçükgillerdensin o zmn, tm anlasildi 😇😇👍
- 1 yıl
Neyse hadi biraz büyü de konusuruz gene e mi 🙃😝
- 1 yıl
Hahaha şapşal seni 😝
- 1 yıl
tamam tamam rahat ol sen bekliom, ic sütünü 🥛
- 1 yıl
Ay bak yaa bide tripli, oyle naz poz cekemem ben hbrin olsun eflat 😏😏
- 1 yıl
Bak velet melet dinlemem alirim ayagimin altina 😆
Hatta dur hic elimi kana bulamimm, direk terlik firlatimm, kokten cozum 😅🤣 hem keskin nisanciyimdir haberin olsun 😉
- 1 yıl
Bak yaaa aldik basimiza belayi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
...
tamam kardes yok bisi. Sen sil yorumumu, bisi demedim farzet. Internet neyim bilmez ben, ben cahil ben anlamazzz 😵💫🥹 - 1 yıl
PES
Benden bu kadar, pek sabirli sayilmam 😆🫣
1 yılNiye merak ediyon napcan dasdas kafası. 🤣
01 Yorumla2000 yılında
10 Yorumla
s 1 yıl2020 seneleriydi.
03 Yorumla- 1 yıl
Boyum 164, klavye de tavanda değil
1 yıl2018 Facebook Ne günlerdi be
01 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 