Telefon kendi kendine acil durum verip şarzı düşüyor, ne yapabilirim?

Dostlarım benim telefon bir anda şarzda %100'de acil durum verip %6'ya düştü, bunun sebebini nedir ve çözümü nasıl yapılır? Bilen varsa yorumlara yazsın lütfen.

Güncellemeler
1 yıl
He, belirtmeyi unutmuşum. Tekefon modeli Infinix X6817 ve android versiyonu 12
Telefon kendi kendine acil durum verip şarzı düşüyor, ne yapabilirim?
Cevapla