Akıllı telefonunuzla ilişki durumunuzu nasıl açıklarsınız?

Telefon Bağımlılığı (Nomofobi), kişinin akıllı telefonundan ayrı kaldığında yaşadığı panik olma, huzursuzluk, sürekli akıllı telefonunu kontrol etme ihtiyacı, ümitsizliğe düşme gibi belirtilerin gözükmesine denir.

Akıllı telefonunuzla ilişki durumunuzu nasıl açıklarsınız?
İleri derecede telefon bağımlısıyım
Telefonla gereğinden fazla zaman geçirdiğim farkındayım
Arada abartsam da kontrolü kaybetmiyorum
Gayet kontrollü şekilde kullanıyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Akıllı telefonunuzla ilişki durumunuzu nasıl açıklarsınız?
Cevapla