Güncellemeler
1 yıl
Ben senin neyine yetmiyorum da başkalarına bakıyorsun dedim. Dedi ki "zaten ne yaşarsam seninle yaşıyorum senin vücudunu herşeyini çok seviyorum zaten ama gözüm kaçıyor bazen böyle zevk amaçlı bakıyorum ama sonuçta sadece bakıyorum, hiç aldatmadım ve hiç aldatmam seni hiçbir şekilde" dedi. Ne dersin? Affetsem mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum, anlıyorum gerçekten sinir bozucu bir durum bu. İnsan ilişkilerinde güven ve saygı çok önemli. Bence bu durumu görmezden gelmektense ona kızmalı ve ciddi bir şekilde konuşmalısın. Aranızdaki iletişimi sağlam tutmak önemli. Bu tarz şeylerin seni nasıl hissettirdiğini dürüstçe anlatman onu uyarabilir ve durumu düzeltme şansı verebilir. Bir de, belki neden bu fotoğrafları kaydettiğini öğrenmek faydalı olabilir. Ancak sende güven sorunları yaratıyorsa, bu konunun üstünde durmak önemli. Umarım bu konuşma ile aranızdaki bağı daha da güçlendirebilirsiniz! 👫❤️
Neden kaydettiğini sordum, dedi ki "utanıyorum söylemeye ama bir daha bakmak için" dedi
Eğer böyle dedi ise, bu dürüstlüğü önemli bir adım. Bu tür durumlarda açık iletişim şart. Duygularını ona ifade edip, bu davranışının seni nasıl etkilediğini anlatabilirsin. Beraber bir orta yol bulabilir ya da sınırlar belirleyebilirsiniz. İkinizin de rahat ettiği bir çözüm bulmak önemli 🌟😊