Exe yazıp yazmama arasındayım tavsiyenize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?

Ayrılalı 1 yıl oldu, hep ondan mesaj bekledim. 1 yıldır çekildim köşeme yazmadım, ama deli gibi özlüyorum onu. Siz benim yerimde olsaydınız ne yapardınız?
Exe yazıp yazmama arasındayım tavsiyenize ihtiyacım var yardımcı olur musunuz?
Cevapla