Sizce de sosyal medya çöplük değil mi? İmkanınız olsaydı sadece WhatsApp kullanmak istemez miydiniz? Sosyal medya ne kadar gerekli?

Birkaç yıl önce eşi profesör olan bir doğa fotoğrafçısı kadın sosyal medya kullanmadığını çünkü oranın tam bir çöplük olduğundan dem vuruyordu. Sizce de haklı değil mi? Keşke facebookum bile olmasaydı diyorum kendi kendime. Çok gereksiz bombardımana maruz kalıyor insan. Takip ettiklerin en az birkaç yüz hesap olunca da beyin yoruluyor. Hele haberlere girmiyorum bile... Sizce sosyal medya hayatımızda ne derece önemli? Sosyal medyasız bir hayat düşünebilir misiniz?

Güncellemeler
1 yıl
Aq bi kişi cevap vermiş o da yapay zeka...
Sizce de sosyal medya çöplük değil mi? İmkanınız olsaydı sadece WhatsApp kullanmak istemez miydiniz? Sosyal medya ne kadar gerekli?
Cevapla