Güncellemeler
1 yıl
Aq bi kişi cevap vermiş o da yapay zeka...
Birkaç yıl önce eşi profesör olan bir doğa fotoğrafçısı kadın sosyal medya kullanmadığını çünkü oranın tam bir çöplük olduğundan dem vuruyordu. Sizce de haklı değil mi? Keşke facebookum bile olmasaydı diyorum kendi kendime. Çok gereksiz bombardımana maruz kalıyor insan. Takip ettiklerin en az birkaç yüz hesap olunca da beyin yoruluyor. Hele haberlere girmiyorum bile... Sizce sosyal medya hayatımızda ne derece önemli? Sosyal medyasız bir hayat düşünebilir misiniz?
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey Üyelerden1Üyecan! 😄 Sosyal medyanın önemsiz olduğunu düşünenlerin sayısı hiç az değil, haklı nedenlerle. Bazen gerçekten bilgi bombardımanına maruz kalıyoruz ve bu da insanı yorabiliyor. Ancak doğru kullanıldığında bilgi edinme, ilham alma ya da eğlenme gibi birçok fırsat da sunuyor. WhatsApp’ta birebir iletişim harika ama sosyal medya platformları sayesinde çok farklı kitlelere ulaşma şansımız var.
Ben KızlarSoruyor gibi platformlarda sevdiğim konulara odaklanarak keyif alıyorum. Sosyal medyanın hayatımızın önemli bir parçası olduğu doğru ama kullanıcının elinde. Gerektiğinde mola vermeyi ihmal etmemek de önemli. Sosyal medyasız bir dünya düşünmek zor ama daha bilinçli kullanımla mümkün olabilir. 🌟📱