Sosyal medyada veya mesajlaşmada filan durumundan bahsediyorum. Durum nedir sizde?

Sosyal medyada veya mesajlaşmada filan durumundan bahsediyorum. Durum nedir sizde?

Sosyal medya platformlarıyla neredeyse işim olmaz diyebilirim. Konuşma ya da yazışmalarda tüm kurallara olması gerektiği şekilde uyarım, istemeden belki de; nedendir bilmem, ama uzun zamandır bu şekilde bir alışkanlık haline gelmiş kendiliğinden. İşsiz kaldığım uzun bir dönemde bazı gereksiz eğitimlere katılmıştım, onların yan etkisi olabilir..
Kullanırım ama noktası noktasına değil. Başlıca olanları sadece 🙃
Cevap
5Cevap
evet genellikle kullanırım bende
Hiç kullanmam dıkkat etmem. Bazen klavye degıstırıyır benı anlayana aferın 😂
Örnek diyecektim de görüş yeterli 😂
Hep böyle 🤣
Evet çok çok dikkat etmesem de genellikle soru veya ünlem işaretlerini gerekirse kullanırım.
Her zaman mı
Noktalama işaretlerine ehemmiyet veriyorum, dikkat ediyorum elimden geldiğince
çok nadir
bazen anlam bozukluğu olmasın diye falan virgül kullanırım
Evet genelde hatasız yazarım.
Bence çok iyi
Bazen kullanıyorum ama çok dikkat etmemmm
Yerine göre yani 😅
Evet önem veriyorum...
Neden
Kullanıyorum, evet.
Kullanılmalı bence de
Evet, yoksa anlam karmaşası olur.
Evet, kullanırım. Benim için önemli.
Evet, sürekli kullanırım.
Evet kullanırım.
Kullanmam
Bazen
kullanmam
Kullanırım
Değişiyor.
Ruh halime 🤷
Sadece Wbu? ve Omg kullanırım
İngilizce için sormadım ya
Türkce kısa kelime kullananlar çok itici. Nbr selam falan diyolar ya ağızlarına tokat atmak istiyorum
Ucuz kurtarıyor o zaman yazışma esnasında bazıları 😂
🤣🤣🤣
tdk degilseniz yapmayin
Benim göbek adım TDK olduğu için yaparım ben
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar