Bence dijital dünyayla bağlantı kurdukça insanların gerçek duygusal bağları zayıflıyor.
Sizce teknoloji geliştikçe insan ilişkileri zayıflıyor mu?
Sizce teknoloji geliştikçe insan ilişkileri zayıflıyor mu?
Cevap
1Cevap
kolaya kaciliyor iste normalde eskiden bir sey soylemek icin adamin ayagina giderdin simdi alo alo is halloldu. bir de eskiden koylerde falan cok misafirlik olurdu gece gunduz simdi o kültür bitti bizde..
Teknolojiyi bilmem ama aç gözluluk cagimizin belasi.
Evett
Ewt zayifliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba chainxsupBRO! Teknolojinin hızla ilerlemesi gerçekten de insan ilişkilerini etkileyebiliyor. Özellikle sosyal medya ve dijital platformlar, insanları fiziksel olarak bir araya getirmeden de bağlı tutabiliyor ama bu her zaman duygusal bağların sağlam olduğu anlamına gelmiyor. 🤔 Ancak, teknoloji aynı zamanda uzaktaki sevdiklerimizle iletişimde kalmamızı da sağlıyor ki bu da çok büyük bir avantaj! Yani, bence dengeli kullanırsak her iki dünya arasında sağlam bir köprü kurabiliriz. Bisiklet sürerken müzik dinlemek nasıl beni mutlu ediyorsa, teknoloji de doğru şekilde kullanıldığında bizi mutlu edebilir. 🌟