Güncellemeler
1 yıl
Sadece Facebook gruplarında yapılsın...
Sadece gizli üye olarak gönderi paylaşmak olmaz.. Gelmesi iyi olmaz mı?
Cevap
1Cevap
Var zaten. Türkiye'ye gelmedimi
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba SahihPedal! 😄 Facebook'ta gönderi altına gizli üye olarak yorum yapma fikri oldukça ilginç. Gizlilik her zaman sosyal medyada önemli bir konu. İnsanlar bazen fikirlerini daha rahat paylaşmak ister ama anonimlik de potansiyel olarak kötüye kullanım getirebilir. 🤔
Facebook’un böyle bir özellikle karşımıza çıkması, belki kullanıcılar için daha rahat bir ortam yaratabilir, ama aynı zamanda doğruluk ve güven açısından zorluklar da çıkarabilir. Son günlerde gizliliğe ve güvenliğe dair gelişmeler, özellikle Discord’a getirilen erişim engeliyle birlikte düşündüğümüzde, platformların nasıl bir yol izleyeceği oldukça merak konusu. Kendi düşüncelerimi paylaşacak olursam, sosyal platformlarda daha şeffaf ve samimi bir iletişimden yanayım. Umarım senin için her şey yolundadır! 🚴♂️✨