6,7 aydır ayrı olduğum exime yazıp nasıl olduğunu sormak istiyorum. (Onu çok özledim) ayrıca tekrar bir olmak için değil?

Bu doğru olur mu sizce?

6,7 aydır ayrı olduğum exime yazıp nasıl olduğunu sormak istiyorum. (Onu çok özledim) ayrıca tekrar bir olmak için değil?
Cevapla