Çünkü bakımsızlar medine ipeği şal pamuk kraş cazz şal çok güzel özel çiçekli şal elbise peri bebeği gibi minnak gösterir ferace uzun örtü geçiriyor okadar
Şimdi şöyle söyleyim madde madde 1. Olarak kapalılar teni genellikle beyaz olur neden kapalı vücut ışık görmüyor 2. Sen bir portakal alıcaksın kabuksuzmu daha temiz güzel gözükür kabuklumu? 3. Olarak kapalılar herşeyi saklıyor resmen 😅 bu yüzden her şey çıkabilir büyüklük olarak ilgimi çekiyor yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Tesettürlüleri beğenmem normalde ama animede güzel durmuş
Bende ya tesettürlüleri hiç sevmeyen görmeye tahammül edemeyen ben minik bebek tatlı buldum
Gerçekte buradaki gibi değiller çünkü
Çünkü bakımsızlar medine ipeği şal pamuk kraş cazz şal çok güzel özel çiçekli şal elbise peri bebeği gibi minnak gösterir ferace uzun örtü geçiriyor okadar
Bu sorunun burada ne işi var ya :D :D
Bence hoş tatlılar
Ya diğer dediğim halde sapık KS cinsel yapti allah kahretmesin😖
Ahaha tamam da niye buraya atmıslar. Soruda cinsellikle ilgili kelime de yok sasırdım :D
Çünkü geri bir zekali olduklari için😫 ağğğ
Konunun cinsellik ile alakasını çözemedim
Çünkü KS fesat
Evet yapıyor bazen böyle şeyler.
Hep öyle
Bu saatte kimseyi de bulamazsın doğru kategori için
Karaktersiz gündüz gecede karaktersizdir abim
Evet doğru diyorsun
Karaktersiz hep karaktersizdir ama insan isterse değişir hepimiz bir şans hakederiz
Beğenmemmi hastasıyım 😂
Neden bu kadar hastasısın tesettürlülerin nesini seviyorsun merak ettim?
Şimdi şöyle söyleyim madde madde 1. Olarak kapalılar teni genellikle beyaz olur neden kapalı vücut ışık görmüyor
2. Sen bir portakal alıcaksın kabuksuzmu daha temiz güzel gözükür kabuklumu?
3. Olarak kapalılar herşeyi saklıyor resmen 😅 bu yüzden her şey çıkabilir büyüklük olarak ilgimi çekiyor yani
Sen sapık misb
Nasıl yani?
Portakal gibi kapali içlerinde ışık yok dedin seni begendireb bedenleri gizli olmasımi gerdekci dayı gibi konuştun afedersinde
K. b ben sadece neden anime olarak seversin dedin diye yorum yaptım öyle bir nietim yoktu 🥺😶🌫️
Gerçekten sevmiyorsun yani
Hayır bu bir yorum 😅 okadar sapıklaşmadık aman
He yalan attın tesettür seviyom diye🤣
Cinsellikte bölümüne atmışsın böyle bir yorum bende en idali gibi dikkat et aman 😂
Ben atmadım allahin belası KS attı pu sus hatırlatma 😫
Kaldırabilirsin 😌 merak ettiğin bir soru olursada sor deneyimli birisiyim her konuda yardımcı olurum
Yo banane kaldirmicam KS hep AP tal
Katılıyorum 😅
Evet
Ergenken çok cizerdim bunlardan o geldi aklima
Bunları mı çok ciziyon
18 daha hala ergen değil mi :D
18 ergen değil yaş takıntı sistem kölesi olmuş 18 cocuklugun bittiği özgürlük yaşı ben 18 yaşında kalbimle evli aşık kadınım.
Hayır anime sevmem.
Sen evlimisin?
Ppm nickim profilim bunun cevabını veriyor.
Yas 18 yazıyor da. Emin olamadım. Evet ya da hayır demen yeterliydi...
18 evleniliyor gerçi resmi olmasa rahimde var olsam olmasam esimle evliyim onun için yaratıldım evet evliyim
Allah mesut bahtiyar etsin. Bir yastıkta kocayin.
Teşekkür ederim
Rica ederim. Ne zamandır evlisin?
6.5 aydır
Oo baya yeni , ne güzel.
Sen kapalimisin peki?
Hayır kapak fotomdan belli açık olduğum
Onların gerçek olduğunu düşünmemiştim ben. Genelde fake oluyor.
Benim sahtelikle işim olmaz tesettür benlik değil bana hiç yakışmaz açık halim daha güzel tesettürlulukten ve ben hayatımı koydum?
.
Sana oylesin demedim. Genelde kimse koymaz dedim.
Hayatımı koydum dediğin?
Onlar ölü ucube ben hayatımı koydum atan kalbimi
İyi günler.
Nereye koydun anlamadim?
Hesabıma neyse boş ver hoşçakal
Peki size mutluluklar...
Evet
Hm.
Çok güzel çizimler maşallh
Çizim değil anime gogleden baktım
Anime izlerim burada yayınladıkların çok güzel miş resim olaraktan
Teşekkür ederim
Ne demek 👍
☺️☺️
☺️.
@ikizalevimm
Hayır güzel değil
çool
Hım
çok güzel duruyorlar çok tatlılar
Hiç tesettür şeyleri sevmeyen ben bende çok sevdim tatlı buldum minik bebek melekleri gibi adeta ☺️☺️☺️
evet ya cok tatlı yicem simdi :D
☺️☺️☺️
:*
Eheheheh
:D :D
🤣🤣🤣
:D :D :D