Kızlar, ilgisiz erkeğin storyisine bakmamak lazım, değil mi?

Yani ben arayınca kısa konuşuyor, ben yazınca yazıyor ama cevap vermek zorunda değilse vermiyor mesela. Ama biraz sahiplenen bir tarafı da var buluşunca ya da aradığımda. Yine de bu tam bir sahiplenme sayılmaz. 2-3 dk ya da 2-3 saat sahiplenmis gibi yapmak çok da zor olmasa gerek. Diğer zamanlar aklına gelmediğiniz bir erkeğin storyisine de bakmazsınız değil mi? Yani anlaması gerekiyor o kadar da merak edilmediğini.. Beni merak etmeyen erkeği ben neden merak edeyim?

Kızlar, ilgisiz erkeğin storyisine bakmamak lazım, değil mi?
Cevapla