Bu duruma nasıl bakıyorsunuz, fotoğrafınız falan da yok hesabınızda. Ne diyorsunuz bu işe?

Bu duruma nasıl bakıyorsunuz, fotoğrafınız falan da yok hesabınızda. Ne diyorsunuz bu işe?

Evet göre bilir beni görenler gördü etti ama Sevgilim var ve uygun görmüyorum yeni tanişdiğim kişilere göstermem daha yeni taniştim bi zaman geçerse neden olmasin
Tamam, sevgilin var =)
Evet var 😄😅
Hiç olmazsa bir iki fotoğrafımı görmeli ve görmeliyim derim. Sonuçta karşımdaki kadın da çıkabilir yaşlı bir amca da çıkabilir. Ne idüğü belirsiz durumlara girmemek lâzım. He bir de e devletten bekar olduğuna dair belge görmek gerek 😂😂
Iyi ki bu soruyu gördüm, bomba görüşler geldi 😂
Göremez tanrıyız biz, sadece hissedebilir
Hahaha bi defa da güldürme 😂
Cevap
6Cevap
görebilir tabi ki de evet
Gorebilir. 5 sendie burdayim bir elin parmaklari anca gormuztue.. Uzun bir zaman akici bir sohbet karsilikli arkadas olmak vq gerekir :))
Önlem iyidir :)
Onlem diye yapmiylrum gecen bi4isiylzdz konutuk takip te ztmem kimseyi profilim genelde aciktir.. Eski kafaliyim sanirim ozel bir bag olmaeikca erkek kadin farketmeksizin niye kendilmi gostereyim ki :))
Sosyal medyadan birileriyle tanışmıyorum genelde. Olası bir senaryoda da uzun bir zaman geçmesi gerek, görüşmem için.
Görüşmeden fotoğraf olmaz o halde?
Yok olabilir elbette karşımdaki insanın kim olduğunu ve onun da benim kim olduğumu bilmesi gerek aksi durum temelli tehlikeli geliyor. 😅 ama onun için de bir süre geçmesi gerek. Instagramdan vs. tanışılırsa da zaten birbirimizi görmüş olacağız.
Benim var bi tanıdığım instagramda hiç fotoğraf paylaşmayan 😅
O da ilginçmiş 😶😶
Görmesini istiyorsam tabii ki görür. Devlet sırrı değil yüzüm.
Bu soruda en sevdiğim ikinci görüş 😅
Instagram da ise evet ama burada hayır çünkü kimseye güvenmiyorum. ( Kız erkek fark etmez )
Güven mevzusu apayrı bi dünya ve ne yazık ki haklısın
Ancak güvenirsem yüzümü gösteririm
Görmek isterse görür saklayacak bir şeyim yok
Görürsem görür
Karşılıklı hi
Evet
Evettt
Sen de görmek isteyen taraftasın sanırım
Arkadaşımsa evet
Birisi göremiyorsa arkadaşın değil midir veya o gözle görmediğin için midir?
Hayir tabiiki arkadaşımdır. O ayrı bir konu, benim bahsettiğim güven meselesi. Yani aslında kimseye güven olmuyor ama, pozitif enerji almak çok önemli diye düşünüyorum
Güven önemli, doğru
Ben istersem
Göremez
Göremez
Göremez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?