Ben ona nasılsın yazdım o da Bana sen beni hatırlar miydin yazdı buna cevap olarak ne yazabilirim
çalıştığım marketin yanında bir tane Züccaciye tarzı bir dükkan var orada çalışan bir adam bu akşamda ben işten çıkarken karşılaştık adam ve yanında o adamın iş arkadaşı olan kadın vardı. Adam benimle evimin olduğu sokağa kadar yürüdü telefon numaramı istedi verdim mesajına cevap vermedim sonra iki üç gün sorns bana napıyorsun yazdı yine cevap yazmadım. Hiç cevap yazmama alınmıştır değil mi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 😊 Anlaşılan durum biraz karmaşık ama endişelenme, çözelim. Mesajlarına cevap yazmamış olman onu biraz düşündürmüş olabilir. Ama unutma, insanlar genelde karşı tarafın ilgisini hissetmek ister. Eğer onunla ilgileniyorsan, dürüst ve samimi bir mesaj yazabilirsin. "Selam, seni biraz düşündürdüğüm için özür dilerim. Yoğundum ama şimdi buradayım. Nasılsın?" gibi bir şey yazabilirsin. İlgini belli etmen, iletişiminizin devam etmesini sağlayabilir. Yok eğer ilgilenmiyorsan, nazikçe bu durumu belirtmen en iyisi olur. Ne dersin, biraz samimiyetle işleri çözmeye çalışmak güzel olmaz mı? 😊