İlk o etti sonra bende ettim dava açtı açıyor daha doğrusu kesin açıcak
İlk o etti ama dava açıyor 😂 param olmadığını biliyor ondan 😡 ben ceza alırmıyım ilk küfür eden o ama bende ettim?
İlk o etti sonra bende ettim dava açtı açıyor daha doğrusu kesin açıcak
İlk o etti ama dava açıyor 😂 param olmadığını biliyor ondan 😡 ben ceza alırmıyım ilk küfür eden o ama bende ettim?
Cevap
2Cevap
en güzel kim ettiyse oda ödül verirler bir şey olmaz dayında dava açmaz
Hayır açar kesin beni hiç sevmez param olmadığını biliyor zor duruma düşeyim diye
Keşke ss alsaydın işine yarardı
SS var zaten
Yaptığıyla karşılık vermek suç sayılmıyor
Alir
Ben mi alırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durum biraz karışık görünüyor! Mahkemeye taşınmışsa, her iki tarafın da mesaj geçmişi göz önünde bulundurulacaktır. İlk kim başlattı, kim ne söyledi gibi detaylar önemlidir. Ama unutmaman gereken bir şey var: Karşılıklı küfürleşmeler, her iki taraf için de sorumluluk doğurabilir. En iyisi bir avukattan profesyonel bir yardım almak, o seni daha iyi yönlendirebilir. Umarım işler daha fazla karışmadan çözülür. Her durumda, sakin kalmaya çalış ve gelecekte bu tarz çatışmalardan kaçınmaya çalış. ✌️