Dayım bana smsten küfür etti bende ona ettim dava açıldı ben ceza alırmıyım?

İlk o etti sonra bende ettim dava açtı açıyor daha doğrusu kesin açıcak

İlk o etti ama dava açıyor 😂 param olmadığını biliyor ondan 😡 ben ceza alırmıyım ilk küfür eden o ama bende ettim?

Dayım bana smsten küfür etti bende ona ettim dava açıldı ben ceza alırmıyım?
Cevapla