Kombiyi gece kapattım barı düşmüş biraz barını yükseltirken suyu açıyor muyduk yoksa düşürürken mi açıyorduk kafam karıştı?

Barını yükseltmek isterken suyu açıyor muyduk yoksa açmadan yükseltebiliyor muyduk kafam karıştı
Kombiyi gece kapattım barı düşmüş biraz barını yükseltirken suyu açıyor muyduk yoksa düşürürken mi açıyorduk kafam karıştı?
Cevapla