
İlişkilerdeki en büyük güvensizlik nedeni kişilerin kullandığı sosyal medyalardan kaynaklanıyor. Takipler, beğeniler, yazışmalar.. insanların seçenek algısını arttırıp değer bilmez kişilere çevirmedi mi sizce de

İlişkilerdeki en büyük güvensizlik nedeni kişilerin kullandığı sosyal medyalardan kaynaklanıyor. Takipler, beğeniler, yazışmalar.. insanların seçenek algısını arttırıp değer bilmez kişilere çevirmedi mi sizce de
Kullanmasını bilene lafım yok ama insanlar birbirinin değerini bilmiyor artık. İnsanları doyumsuzlaştırıyor, mutsuz ediyor. Yaşamları sahteleştiriyor, kişileri asosyalleştiriyor. Özellikle instagram çok tehlikeli. Ne olduysa instagram çıktıktan sonra oldu.
İnternet uçsuz bucaksız bi mecra olduğu için insanım tamamıyla tek kişiye bağlanması mümkün olmayabiliyor çünkü tek tuş ile başkasını görebiliyor aşkı sıradanlaştırdı ve çok soyutlaştırdı bence bir de bazı öz güvensiz erkekler yüz yüze söyleyemedikleri sözleri mesajla şairmişcesine yazıp buluşmaya gittiğinde de bu çocuk o çocuk mu algısı yaratıyor kızlarda ve bu ilişkilerin tamamıyla pamuk ipliğine bağlanması haline geliyor en ufak mı engel ve tartışma da tek tuş ile yine engeli basabiliyor… bu arada söylemeden geçmek istemedim çok güzel aurası olan çok bakımlı oldukça göz alıcı bir kadınsınız 🌹🌹
Teşekkür ederim
Yalnız_kadın, merhaba! 🌼 Sosyal medyanın ilişkileri nasıl etkilediği konusunda haklı olduğun noktalar var. Bazen takipler, beğeniler ve yazışmalar gerçekten güvensizlik yaratabilir. Ancak unutma ki, sosyal medya sadece bir araç ve ilişkilerin temel taşı iletişim ve güvendir. Bu platformlar bazen seçenek algısını arttırabilir ama sağlıklı bir iletişimle çiftler bu durumu avantaja çevirebilir. 😊 Asıl önemli olan, partnerimizle olan bağımızı ve güvenimizi koruyabilmek. Ben insanların sosyal medyayı daha bilinçli kullanarak ilişkilerini daha iyi bir seviyeye taşıyabileceklerine inanıyorum. Sensin ne dersin? 🧐
Cevap
16Cevap
Hayır düşünmem
Kendini bilen kişilerde bu sıkıntı olmaz tabi ama evet sosyal medya ilişkilerin güven kısmını yerle bir ediyor genelde
Kişilerin kendilerini bilmesi bazı şeylere kaptirmamasi lazım kaptirinca evet iliskilerin icine ediliyor
Evet pek sevmem ve sosyal olanla da pek samimi olmam zaten çevrem yabancı arkadaşlarım bana yetiyor
Sosyal medya çıktı çıkalı, evlilikte sıkıntılar çıkıyor
Yani her şeyin iki yüzü vardır. Sosyal medyada bazen ilişkileri mahvedebilir ama bana kalırsa bu sorunu tamamen sosyal medyaya yüklemek saçmalık olur çünkü sosyal medyadam önce de insanlar birbirlerinden ayrılıyor, ilişkileri mahvediyordu. Eğer olumlu yönden bakarsak sosyal medya sayesinde bir çok evliliğin temelleri de atıldı.
sosyal medya değil insanlar ilişkileri mahvediyor. suçu hep başkalarında aramayın insanlar mal
İlişkinin temeli sağlamsa sosyal medyanın pek bi etkisi olacağını sanmıyorum...
Sosyal medya bütün ilişkileri mahvetti düzeni bozdu insanın içindeki tüm duyguları köreltti
Bir çok şeyi mahvetti bence
Evet evlilikleri bitirdiği aldatmaların has safaya ulaşmasında büyük payı var sosyal medyanın
Bence hayır herkes kendinden sorumlu
Boyoe dusundugum için kullanmiyorum
Evet düşünüyorum
Düşünmüyorum, bozan, yıkan hep insan
Biraz olumsuz etkilediğini düşünüyorum.
Kimin nasıl kullandığına bağlı kesinliklr
Evet fazlasiyla
Böyle bir durum var
Kesinlikle öyle
Hayır düşünmüyorum.
evet dusunuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?