Nerdeyse her uygulamanın premium/ vip istemesi sizce de çok saçma değil mi?

Ayda yılda bir gireceğim uygulamaya aylık para ödemeyecegim için tüm özelliklerden yararlanamiyorum hahaha ya çok saçma değil mi totalde 50.000 kullanıcısı olan bir uygulamada bile premium mevcut. Yoksa çok reklam var ve özellikler çok kısıtlı. Spotify mesela, almazsanız doğru düzgün müzik dinlemek mümkün değil. YouTube music daha da kullanılmaz durumda. Kısacası parası olmayan s1kt1rsin gitsin kullanmayın siz diyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz?
Not: Pinterest adamın dibidir
Nerdeyse her uygulamanın premium/ vip istemesi sizce de çok saçma değil mi?
Cevapla