Arkadaşlar zor durumdayım telefonumu satsam kaça gider anlayan telefoncu varsa lütfen yorum yapsın?

Telefon iPhone 13 ve yepyeni 1-2 ay önce alındı herhangi bir problemi yok

Arkadaşlar zor durumdayım telefonumu satsam kaça gider anlayan telefoncu varsa lütfen yorum yapsın?
Cevapla